به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر‌ کدام از ما هنگامی که نام یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان را می‌شنویم، چنانچه آن کمپانی دارای لوگویی شیک و منحصر به فرد باشد، به سرعت طرح و یا به اصطلاح لوگوی آن در ذهنمان نقش می‌بندد.

باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی کرده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصر‌به‌فردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهن‌شان ثبت و ضبط شود.

در ادامه اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید:

فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک
منبع:

مکس ورژن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باربری تهران اتوبار تهران چلسی کمی دیرتر اتوبار شهروتد لامپ ال ای دی نمانور Kenny اتاق متور ها و ماشین های جهان کاوشگران جوان Young Explorers بـامبــو هپی مگ